Главная

Айбындылық – аспаннан түспейтін қасиет

Айбындылық – аспаннан түспейтін қасиет

Биыл Кеңес әскерлерінің Ауған жерінен шығарылғанына 32 жыл. Бүгінгі әңгіме өмірінің өлшеулі бір бөлігі, жауқазын жастық ...
15.02.2021
152

Жаңа әліпби мен емле ережелерін үйрену қиынға соқпайды

Қазақ тілі әліпбиінің 20-ғасырдың 20-30 жылдары латында болғаны тарихымыздан мәлім. Бірақ саяси жағдайларға байланысты к ...
15.02.2021
275
Өмірлік маңызы бар таңдау

Өмірлік маңызы бар таңдау

Мамандық таңдау жасөспірім шақтағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мы ...
13.02.2021
123

Бағдарламалаудың жаңа мүмкіндіктері

XXI ғасыр – ғылым мен техниканың қарыштап дамыған кезеңі. Ал қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгерістер мен жаңалықтар со ...
13.02.2021
123
«Білімді ұрпақ – ел болашағы»

«Білімді ұрпақ – ел болашағы»

Осындай тақырыпта Қостанай құрылыс коледжінде қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің ұйымдастыруымен мемлекеттік тілд ...
12.02.2021
252

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

Физики и математики шутят больше всех

4 дня назад в 16:15

КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ

Сплав культуры и мастерства

4 дня назад в 16:00

Теория и практика

Время для спорта и добрых дел

4 дня назад в 15:57

КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ

Сберечь природу в наших силах

4 дня назад в 15:55

Досуг

Өңір ұстаздары дүбірлі додада

4 дня назад в 15:49

Бүгінгі мектеп

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.